משכנתא לדירה שנייה

ריביות מעולות

עד 75% משווי הנכס

שירות אישי מבוגרי המערכת הבנקאית

תמהיל משכנתא אופטימלי

מה אומר לכם המונח: "משכנתא לדירה שניה"?

בישראל, נדל"ן נחשב לאחת השקעות הכי בטוחות ואיכותיות. לכן אנשים רבים מאוד בוחרים או שואפים להשקיע חלק מכספם בנכסי נדל"ן להשקעה, כאשר לצורך כך במקרים רבים הם משתמשים במשכנתא לדירה שניה או משכנתא לדירה להשכרה. 

משכנתא לדירה שניה יכולה להיות לצרכי השקעה בנכס, לצרכי רכישת דירה לילדים או אפילו לרכישת דירה חדשה עבורכם מבלי למכור את הדירה הראשונה ותוך כדי שאתם משלמים עליה משכנתא. נסביר כל מה שיש לדעת לגבי נטילת הלוואת משכנתא למימון נכס נוסף. 

אמנם הגעה למצב כלכלי המאפשר לכם לקיחת משכנתא על דירה שניה ורכישת עוד נכס נדל"ן שיהיה בבעלותכם היא כמובן מבורכת ומצביעה על חוסן כלכלי מסוים, אך אין די בכך וחשוב לנהל את התהליך בצורה מקצועית ומושכלת מבחינה פיננסית, משפטית, רגולטורית וכיוצא באלו. עליכם לקחת בחשבון נושאים שונים, החל מסכום המשכנתא על הדירה הנוספת וכמה אתם רוצים ויכולים להחזיר בכל חודש, אך גם היבטים כמו מיסוי נדל"ן, זמן ההחזר בהתחשב בגילכם ובמצבכם המקצועי, הוצאות היקפיות נוספות ושאר פרמטרים המשפיעים על מורכבות וכדאיות העסקה – לכן אתם צריכים ליווי מקצועי השומר על האינטרסים שלכם, ליווי של פרדס פיננסים!

לתיאום שיחת ייעוץ ללא עלות לחצו על הכפתור ושלחו לנו הודעה

מה ההבדל בין משכנתא לדירה ראשונה למשכנתא לדירה שנייה?

משכנתא על דירה שניה יכולה להיות כאשר יש בבעלותכם דירה ואתם עדיין משלמים עליה משכנתא והיא יכולה גם להיות במצב אחר בו סיימתם לשלם משכנתא על הדירה שלכם ואתם רוצים כעת הלוואה לרכישת דירה נוספת. המקרים השונים יכולים להוביל לשינויים באפשרויות מבחינת סכומי ותנאי ההלוואה וכן מבחינות מסוימות של רגולציה. 

מבחינות רבות, אין ממש הבדלים מהותיים ברוב המקרים, לפחות לא מבחינת סוג ההלוואה ותנאי ההחזר שאתם יכולים לקבל – במקרים רבים, לאור חוזק כלכלי של רוכשי דירות להשקעה, דווקא אפשר לקבל תנאי החזר משודרגים לעומת רכישת דירת המגורים הראשונה. ההבדלים בין משכנתא לדירה ראשונה למשכנתא לדירה שנייה הם בעיקר בשיעור המימון שניתן לקבל וכמו כן יש הבדלים מסוימים ומהותיים במיסוי (המיסוי אינו קשור ישירות לקבלת המשכנתא כמובן).

ההבדל המהותי ביותר במשכנתא לדירה שנייה הוא בשיעור המימון שניתן לקבל – מגבלות בנק ישראל קובעות כי במקרים אלו אפשר לקבל רק עד 50% משווי הנכס כהלוואה, היתר צריך להיות ממומן מהון עצמי של הרוכשים או ממקורות אחרים. 

יחד עם זאת, יש פתרונות מימון עבור מי שזקוק למימון נוסף להשלמת הרכישה. בין אם מדובר במשכנתא נוספת על נכס קיים עד שווי של 50%  משווי הנכס בניכוי המשכנתא הקיימת, הלוואות על קרנות השתלמות ועוד פתרונות יצירתיים שאנו בפרדס פיננסים יכולים לסייע בהם כמובן.

למה פרדס?

כי אנחנו יודעים להוציא לבנקים את המיץ

סימולטור משכנתא

נבנה את המשכנתא הזולה עבורכם

על בסיסה נתמקח עם הבנקים כדי להגיע לתמהיל המשכנתא הזול ביותר.

יועץ משכנתא

נבנה לך תיק לקוח ייחודי עם מינימום סיכון

שימפה את מצבכם הפיננסי תוך מתן דגש ליכולות, צרכים והתכנון שלכם לעתיד

ייעוץ משכנתאות

נחסוך לכם את כאב הראש

נבצע לכם סקרים, ננהל מכרז מחירים ומו"מ בין הבנקים

יועצים מומחים בזמינות גבוהה

חיסכון כספי
עד מאות אלפי שקלים במשכנתא

ניסיון רב בליווי עסקאות

פריסת תשלומים נוחה עבורכם

פריסת תשלומים שתתאים ליכולות התא המשפחתי שלכם ותחסוך לך מתחים וכסף

מאות לקוחות ממליצים

מאות לקוחות ממליצים

מאות לקוחות ממליצים ומרוצים שקיבלו את תמהיל המשכנתא הזול ביותר עבורם

לתיאום שיחת ייעוץ ללא עלות לחצו על הכפתור ושלחו לנו הודעה

משכנתא שנבנתה בצורה מדויקת עבור התא המשפחתי שלכם,

תחסוך לכם עד מאות אלפי שקלים בלקיחת משכנתא
ותחסוך לכם מתחים ולחצים.

קחו בחשבון את המיסוי המוגדל על דירה שניה

ברכישת דירה ראשונה, תשלום מס הרכישה במקרים רבים אינו קיים לאור הפטור הממשלתי, או שהמס קטן יחסית כי הוא מיושם רק על חלק יחסי מסך העסקה הגדולה. אבל מרגע שעברתם לנכסים נוספים, להשקעה או למגורים, נושא מס הרכישה הופך משמעותי יותר כי אתם כבר לא נהנים מההקלות הקיימות על דירה ראשונה. 

השירות שלנו כולל בחינה פיננסית של כל העסקה ושל מצבכם וביצוע תחשיב כולל של כדאיות ועלויות.

מי אנחנו?

פרדס הוקמה בשנת 2015 ע”י אבירם טננבאום – איש פיננסים עתיר ניסיון עם רקע בפסיכולוגיה ומומחה למשכנתאות ששימש בעבר כיועץ משכנתאות בבנק מזרחי טפחות וצבר ידע עשיר בכל סוגי העסקאות.

כמו כן, אבירם מילא תפקידים שונים בבתי השקעות מובילים – עד שהחליט “לחצות את הקווים”.

כחברת בוטיק, פרדס משקיעה משאבים רבים במתן יחס אישי ואכפתי לכל אחד מכם ובחתירה מתמדת לשיפור תנאי המשכנתא שלכם. בעזרת צוות היועצים המומחים של פרדס המצויד בידע, בניסיון, בקשרים מקצועיים וביכולת מיקוח מול הבנקים, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את המשכנתא הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם – ולא את זו שמתאימה לבנק שלכם.

השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם:

או לחצו על הכפתור לשליחת הודעה:

שאלות ותשובות – משכנתא לדירה שניה

האם אפשר לקבל משכנתא על הדירה השנייה עם שעבוד גם של הדירה הקודמת?

בתנאים מסוימים, יש עדיפות כלכלית או תפעולית לקחת הלוואת משכנתא על דירה שניה אשר משלבת בין שעבוד הדירה החדשה שאתם רוצים לרכוש עם שעבוד מסוים של הדירה הראשונה שרכשתם. מקרים שכאלו קשורים לרוב לניסיונות "לעקוף" – בצורה לגיטימית כמובן – את מגבלת המימון של רק 50% מערך הדירה השנייה. מדובר על טריטוריה מורכבת וסבוכה במקרים רבים, לכן קריטי לבצע סימולציה מלאה עם יועץ משכנתאות מקצועי. 

האם יש אפשרויות אם אנחנו חייבים מימון מעבר ל-50% משווי הדירה השנייה?

בהחלט יש עוד אפשרויות! לצד המקרה שתואר בסעיף הקודם, עומדות בפניכם ובפנינו אפשרויות למקורות מימון נוספים יחד עם הסכום שאתם זכאים לקבל עבור משכנתא לדירה שנייה, אלו כוללות למשל הלוואה לכל מטרה מבנק או מלווה חוץ בנקאי, שעבוד של נכס אחר של קרוב משפחה מדרגה ראשונה, סיוע כספי מההורים, הלוואה על בסיס חיסכון פנסיוני או קרן השתלמות וכן הלאה. יועצי המשכנתאות של פרדס פיננסים יסייעו לכם למצוא פתרון זמין ואפקטיבי גם במקרים אלו.

האם יש הבדל בתהליך הבירוקרטי בלקיחת משכנתא על דירה שניה?

כאמור, קיים הבדל בשיעור המימון שניתן לקבל במשכנתא על דירה שניה לעומת על דירה ראשונה, אך מעבר לזה ההתנהלות הבירוקרטית די דומה לתהליך שעברתם בעת לקיחת המשכנתא הראשונה שלכם. מבחינת מסמכים ודרישות של הבנקים המלווים, מדובר על תחום מורכב ועם המון ניואנסים בין הבנקים השונים וגם יש משמעות למקרה הספציפי שלכם. זכרו, מומחי המשכנתאות של פרדס פיננסים מתנהלים מול הבנקים ומעבירים לכם בצורה פשוטה וברורה מאוד אלו מסמכים אתם צריכים ומה תנאי ההלוואה שאתם יכולים לקבל.

כבר לקחנו משכנתא בעבר, למה אנחנו צריכים את השירות שלכם?

שאלה חשובה, עם תשובה עוד יותר חשובה. אפילו אם אתם בעלי ניסיון בהלוואות משכנתא, הכוח הצרכני שלכם לבד מול הבנקים קטן לעומת גוף ייעוץ משכנתאות מקצועי ומוכר כמו פרדס פיננסים. בנוסף, בבנק אתם יושבים עם יועץ משכנתאות של הבנק, ובאופן מעשי הוא דואג לפני הכל לרווחים ולאינטרסים הכלכליים של הבנק, לא שלכם. יועץ משכנתאות עצמאי ופרטי גובה מכם תשלום על השירות ולא מקבל תגמול מהבנקים ולכן הוא אובייקטיבי, ללא ניגודי אינטרסים ופועל רק לטובת האינטרסים שלכם. איתנו אתם פשוט מקבלים משכנתא זולה, טובה ומתאימה יותר עבורכם כשאנחנו מנהלים את התהליך בשבילכם.

WhatsApp chat

אתר 'פרדס ייעוץ פיננסי ומשכנתאות' עושה שימוש בעוגיות (Cookies) על מנת לשפר את חווית הגלישה. הגלישה  באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות.

אין לראות באמור באתר משום המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה במוצרים פיננסיים.
אין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ אישי, המותאם לצרכי הלקוח.

אתר 'פרדס ייעוץ פיננסי ומשכנתאות' עושה שימוש בעוגיות (Cookies) על מנת לשפר את חווית הגלישה שלך.
הגלישה שלך באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות.

אין לראות באמור באתר משום המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה במוצרים פיננסיים מכל מין וסוג שהם.
אין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ אישי, המותאם לצרכי הלקוח.

דילוג לתוכן