אודות פרדס ייעוץ פיננסי ומשכנתאות

חברת 'פרדס ייעוץ פיננסי ומשכנתאות' נשענת על תשוקתו של אדם אחד, לתרגם את הידע והניסיון שצבר לאורך השנים במערכת הבנקאית, לטובת כלל הציבור, במאבק התמידי על דיור בר השגה ומלחמה בעלויות המחיה.

אבירם טננבאום, המייסד, היזם והמוביל בפועל של החברה,  משלב בין ידיעותיו והשכלתו בתחום הפסיכולוגיה, לידע והניסיון רב השנים שצבר כמומחה משכנתאות בכיר בבנק מזרחי טפחות ובבתי השקעות מובילים בישראל, כאשר בשנת 2015 בחר לצאת לדרך עצמאית ולהעמיד את הידע והכישורים הרבים שברשותו, לטובת לקוחות החברה.

אבירם חרט על דגל החברה מתן שירות אישי, והתייחסות לכל תיק הלוואה ומשכנתא כאילו הוא, הנושא בתשלומים בסופו של יום. חברת פרדס פיננסיים אינה מתיימרת להיות אובייקטיבית, אינה סוגרת דילים מוקדמים עם פקידי הבנקים למשכנתאות, ואינה מחויבת לאיש ולדבר מלבד טובת לקוחותיה.

כחברת בוטיק, היועצים של 'פרדס ייעוץ פיננסי ומשכנתאות' משקיעים משאבים רבים במתן יחס אישי ואכפתי לכל אחד מהלקוחות, וחותרים בצורה מתמדת לשיפור תנאי המשכנתא, הקיימת או העתידית.

באמצעות צוות היועצים המומחים של פרדס המצויד בידע, בניסיון, בקשרים מקצועיים וביכולת מיקוח מול הבנקים, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את המשכנתא הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם – ולא את זו שתשרת את רווחיות הבנק.

פרדס ייעוץ פיננסי ומשכנתאות נולדה בשבילכם!

אם אתם אנשים פרטיים, בעלי משפחות או בעלי עסקים המעוניינים במימון למגורים או להשקעה, אך יודעים שבעסקה משמעותית וגדולה רצוי לצאת לדרך עם שותף מקצועי שילווה אתכם אישית, 'פרדס ייעוץ פיננסי ומשכנתאות' נמצאת כאן בשבילכם.

היועצים שלנו ייצגו את האינטרסים שלכם מול הבנקים ומקורות האשראי השונים, ילוו אתכם בבחירת המשכנתא המתאימה ביותר עבורכם, יבטיחו שאתם יודעים על מה אתם חותמים ויאפשרו לכם ליהנות מחיסכון של עד מאות אלפי שקלים ומצמיחה כלכלית.

הכירו את הצוות של 'פרדס ייעוץ פיננסי ומשכנתאות'

אבירם טננבאום יועץ משכנתאות

אבירם טננבאום | בעלים ומייסד החברה

מומחה משכנתאות ותיק, בעברו עבד כבנקאי משכנתאות במזרחי טפחות. בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ותואר ראשון בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית . מעל 10 שנות ניסיון בעולם הפיננסים במגוון תפקידים, מה שמקנה לו השקפה רחבה והוליסטית על עסקאות נדל"ן, מהלכים עסקיים וכלכלת משפחה. בין היתר, עבד בבית ההשקעות פסגות ובבית ההשקעות אלומות בתפקידים בתחום של ניהול תיקי השקעות וגמל. טיפל כבנקאי וכיועץ פרטי באלפי משכנתאות מכל הסוגים ובכל רמות המורכבות הקיימות הן כיועץ פרטי והן כבנקאי. מתמחה בבניית תמהילי משכנתא משתלמים המגלמים את הצרכים והרצונות של הלקוחות בצורה הטובה ביותר תוך תשומת לב לרגולציה, מצבי שוק משתנים, רמת סיכון ונתונים רלוונטיים נוספים.

טל אהרוני יועצת משכנצתאות

טל אהרוני | יועצת משכנתאות בכיר

יועצת מורשה של התאחדות יועצי המשכנתאות, בעלת תואר ראשון מדעי ותואר שני במשפטים. טל מביאה עימה ניסיון רב בעולמות הפיננסיים במסגרת תפקידים שונים במחלקת כספים בחברת תקשורת מובילה ובהמשך כמנהלת פרוייקטים בחברת יבוא. באמתחתה טיפול במאות תיקי משכנתא בהצלחה רבה בהם בכל רמות המורכבות מתיקי משכנתא סטנדרטיים ועד תיקים מורכבים הדורשים מקצועיות וכישורים ברמה הגבוהה ביותר בתחום המשכנתאות.

דודו כהן יועץ משכנתאות

דודו כהן | יועץ משכנתאות ומאמן לכלכלת המשפחה

יועץ משכנתאות מורשה של התאחדות יועצי המשכנתאות, בעל ניסיון של למעלה מעשור בתחום ההתנהגות הכלכלית וניהול תזרים. מלווה משפחות לחילוץ ממעגל המינוס וליצירת התנהגות כלכלית בריאה ומנהל תיקי ביטוח בתחומי הריסק והבריאות. מתמחה בהובלת תהליכי שינוי ויצירת יציבות כלכלית ארוכה ומתמשכת.

ניבה

ניבה חן | מנהלת משרד

מזה 15 שנה מנהלת משרדים ובשנים האחרונות מנהלת ביד רמה את המשרד של "פרדס ייעוץ פיננסי ומשכנתאות". במסגרת ניהול המשרד אמונה על מגוון רב של משימות אדמיניסטרטיביות, ניהול היומן, תאומי פגישות, מעקב אחר ביצוע משימות ועוד. ניבה אחראית על קליטת לקוחות, הנהח"ש, גבייה ומעקב אחר תשלומים. לניבה חשוב תמיד לדעת שתהליכי העבודה מסודרים וברורים, ושסביבת עבודה נעימה ואפקטיבית 🙂

אושרי עובד יועץ משכנתאות

אושרי עובד | יועץ משכנתאות בכיר

יועץ מורשה של התאחדות יועצי המשכנתאות ובעל רקע עשיר ומגוון בתפקידי מפתח בבנק דיסקונט. מומחה אשראי עם מעל 7 שנות ניסיון בעולם הפיננסים. לאושרי ניסיון בטיפול באינספור לקוחות במסגרת עבודתו בבנק, כישורים אלה עומדים לרשותו ובאים לידי ביטוי כאשר הוא מטפל בלקוחות החברה ומייצג אותם מול המערכת הבנקאית והוא ממנף את היכרותו עם המערכת לטובת לקוחות החברה בצורה המיטבית.