משכנתא שנייה

ריביות מעולות

עד 75% משווי הנכס

שירות אישי מבוגרי המערכת הבנקאית

תמהיל משכנתא אופטימלי

משכנתא שנייה – איך זה עובד? יתרונות וחסרונות

משכנתא שנייה, משכנתא מדרגה שניה, משכנתא לכל מטרה – אלו כולם שמות שונים לאותו דבר – הלוואה שנלקחת על בסיס הנכס אך לצורך כללי שאינו רכישה או שיפוץ נכס נדל"ן. הבית שלכם הוא נכס ולאורך זמן הנכס הזה יכול לצבור ערך כמובן – משכנתא שניה מציעה דרך זמינה ויעילה לקבלת מימון למטרות גדולות, מבלי למכור את ביתכם.

צוות מומחי המשכנתאות של פרדס פיננסים יסביר מהי משכנתא שניה, איך המודל עובד ומה המשמעויות הפוטנציאליות עבורכם. 

משכנתא מדרגה שנייה יכולה להיות המוצא שלכם ממצב כלכלי קשה וזמני או פשוט אפיק מימון זמין ואפילו זול כדי לממן הוצאות גדולות למיניהן – המשיכו לקרוא כדי להבין איך.

משכנתא שנייה ומשבר הקורונה

נציין כי המשבר הכלכלי החמור שנוצר כתוצאה מההתפרצות הארוכה והמורכבת של מגפת הקורונה, פגע מהותית במשפחות רבות בישראל והכניס אותן למציאות כלכלית בעייתית ומסובכת עם פגיעה משמעותית בהכנסות. זה נכון גם לאנשים שלפני משבר הקורונה היו ברמת הכנסה ותעסוקה גבוהה, כך שאנו בהחלט רואים עלייה בביקושים וברלוונטיות של פתרונות כמו משכנתא שנייה, כדי לשרוד את התקופה הכלכלית הקשה הזו ולהמשיך לשלם על הבית מבלי לאבד אותו לבנק. 

בין אם אתם צריכים משכנתא שניה כדי להחזיק את הראש מעל המים במציאות כלכלית מורכבת ובין אם אתם פשוט רוצים הלוואה לכל מטרה על בסיס הבית שלכם, אנו בפרדס פיננסים מבטיחים לנהוג בחכמה וביצירתיות המתבקשות ולפעול בכל הכוח כדי למצוא לכם פתרונות פיננסיים וכלכליים איכותיים, משתלמים וכאלו שיתאימו עבורכם בצורה אופטימאלית.

פרדס פיננסים – יועצי משכנתאות עצמאיים ופרטיים, מוצאים לכם משכנתא שניה איכותית ושומרים עליכם כלכלית!

מה זו משכנתא שנייה?

משכנתא שניה היא הלוואה לכל מטרה המתבססת על הבית שלכם כבטוחה, באופן דומה להלוואה שלקחתם כדי לרכוש את הבית או הדירה מלכתחילה – כאשר ההבדל הוא שהפעם ההלוואה אמנם כוללת שעבוד של הבית אך היא ממש לא חייבת לשמש למימון התשלומים על הבית עצמו אלא יכולה לממן כל הוצאה ומטרה.

משכנתא שנייה היא הלוואה המוגדרת משכנתא מבחינת היותה מקושרת ישירות לנכס המגורים של הלווים, היא "שנייה" כי במצבים אלו כבר יש ללווים משכנתא ראשונה וראשית על אותו נכס. הנכס כמובן משועבד לבנק המלווה ומשמש כבטוחה להחזר ההלוואה. הסבר פשוט הוא שבמודל הלוואה כזה, אתם כלווים לוקחים עוד משכנתא בנוסף למשכנתא הקיימת שלכם, שתי ההלוואות כוללות שעבוד של אותו הנכס כבטוחה.

למה פרדס?

כי אנחנו יודעים להוציא לבנקים את המיץ

סימולטור משכנתא

נבנה את המשכנתא הזולה עבורכם

על בסיסה נתמקח עם הבנקים כדי להגיע לתמהיל המשכנתא הזול ביותר.

יועץ משכנתא

נבנה לך תיק לקוח ייחודי עם מינימום סיכון

שימפה את מצבכם הפיננסי תוך מתן דגש ליכולות, צרכים והתכנון שלכם לעתיד

ייעוץ משכנתאות

נחסוך לכם את כאב הראש

נבצע לכם סקרים, ננהל מכרז מחירים ומו"מ בין הבנקים

יועצים מומחים בזמינות גבוהה

חיסכון כספי
עד מאות אלפי שקלים במשכנתא

ניסיון רב בליווי עסקאות

פריסת תשלומים נוחה עבורכם

פריסת תשלומים שתתאים ליכולות התא המשפחתי שלכם ותחסוך לך מתחים וכסף

מאות לקוחות ממליצים

מאות לקוחות ממליצים

מאות לקוחות ממליצים ומרוצים שקיבלו את תמהיל המשכנתא הזול ביותר עבורם

כמה כסף אפשר לקבל במשכנתא שנייה?

סכום הכסף שתוכלו לקבל בהלוואה שכזו תלוי בכמה פרמטרים, בעיקר שווי הנכס, רמת ההכנסה שלכם, ההחזרים על המשכנתא הראשונה וגם כמה נשאר להחזיר מהמשכנתא הראשונה בהשוואה לערך הנכס. ככל שהמשכנתא העיקרית שלכם נמוכה יותר והנכס שווה יותר, תוכלו עקרונית לקבל הלוואה שניה של יותר כסף. 

ברוב המקרים, סכום המימון שאפשר לקבל במודל הלוואה זה הוא עד 70% משווי הנכס עצמו, כאשר אחוז זה כולל בתוכו גם את סכום המשכנתא הראשונה שיש לשלם וגם את הסכום המבוקש במשכנתא השנייה. חשוב לציין כי שיעור המימון הכולל של עד 70% הוא החרגה זמנית בגלל מגיפת הקורונה והמשבר הכלכלי שהתפתח בעקבותיה. בשגרה שיעור המימון במשכנתא שניה הוא עד 50% מהשווי בבנקים ועד 70% בגופי הלוואה חוץ בנקאיים.

כמובן שלצד הסכום שניתן לקבל, הבנק או גורם מלווה אחר יאשרו מתן משכנתא שנייה רק אם יראו בנתונים שקיימת יכולת החזר. גם כאן היועצים שלנו יכולים לסייע ולבנות מודל מתאים שיאפשר לכם לקבל הלוואה, עם אחוזי הצלחה גבוהים מאוד.

מי אנחנו?

פרדס הוקמה בשנת 2015 ע”י אבירם טננבאום – איש פיננסים עתיר ניסיון עם רקע בפסיכולוגיה ומומחה למשכנתאות ששימש בעבר כיועץ משכנתאות בבנק מזרחי טפחות וצבר ידע עשיר בכל סוגי העסקאות.

כמו כן, אבירם מילא תפקידים שונים בבתי השקעות מובילים – עד שהחליט “לחצות את הקווים”.

כחברת בוטיק, פרדס משקיעה משאבים רבים במתן יחס אישי ואכפתי לכל אחד מכם ובחתירה מתמדת לשיפור תנאי המשכנתא שלכם. בעזרת צוות היועצים המומחים של פרדס המצויד בידע, בניסיון, בקשרים מקצועיים וביכולת מיקוח מול הבנקים, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את המשכנתא הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם – ולא את זו שמתאימה לבנק שלכם.

השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם:

או לחצו על הכפתור ושלחו לנו הודעה

שאלות ותשובות

 

האם אנחנו יכולים לקבל משכנתא שניה?

באופן כללי מדובר על הלוואות בהחלט נפוצות וזמינות. כל עוד יש בית או דירה בבעלותכם (אפילו אם עדיין יש לכם משכנתא להחזיר כמובן) ואתם מציגים יכולת החזר, כנראה שניתן להשיג לכם מסלול איכותי ומותאם אישית של משכנתא שנייה. משכנתא שניה שכזו יכולה לסייע לעמוד בתשלומים על הבית, אך היא כמובן יכולה לממן כל מטרה אחרת, למשל רכב חדש, אירוע, השקעה פיננסית, טיול בחו"ל או איחוד ופריסת הלוואות קודמות. 

האם אפשר לקבל משכנתא מדרגה שניה רק מהבנקים המסחריים?

לאו דווקא, גם השוק החוץ בנקאי מציע מסלולים של משכנתאות שניות – בדיוק בגלל שלא מדובר על הלוואת משכנתא ענקית לרכישת הנכס עצמו אלא על הלוואה לכל מטרה עם שעבוד של הנכס. אבל רוב מוחלט של הלוואות המשכנתא השנייה ניתנות ע"י הבנקים המסחריים, כי הם יכולים להציע תנאי ריבית והחזר טובים ועדיפים יותר לעומת המגזר החוץ בנקאי שלרוב ייקח ריביות משמעותית גבוהות יותר. 

האם משכנתא שנייה היא פתרון טוב לאיחוד ופריסת הלוואות קודמות?

מן הסתם, נטילת הלוואת משכנתא שניה היא לא משהו שעושים בקלות ראש ומדובר על תוספת להתחייבויות הכספיות שאתם לוקחים על עצמכם לשנים הבאות. יחד עם זאת, במקרים רבים מדובר על פתרון פיננסי מצוין ואפקטיבי – למשל לצורך איחוד הלוואות קודמות ופריסת ההחזר בצורה יעילה ואחידה יותר. כך משכנתא שניה יכולה לסייע לכם לאחד שורה של הלוואות אחרות, כל אחת בתנאי ריבית והחזר שונים לתוך הלוואה אחת, מסודרת ובתנאים טובים ותזרים החזרים המתאים עבורכם. 

איזה מסמכים צריך לקבלת משכנתא נוספת?

הבנק המלווה רוצה לראות מה מצבכם הפיננסי ומה יכולת ההחזר שלכם. לכן התהליך דומה לזה שעברתם כאשר לקחתם את המשכנתא הראשונה. לבקשת משכנתא שנייה יש לצרף תלושי שכר, פעילות בחשבון העו"ש ברבעון האחרון, הוכחת בעלות על הנכס המשועבד ונתונים על כל מקורות ההכנסה הנוספים שיש לכם.

WhatsApp chat

אתר 'פרדס ייעוץ פיננסי ומשכנתאות' עושה שימוש בעוגיות (Cookies) על מנת לשפר את חווית הגלישה. הגלישה  באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות.

אין לראות באמור באתר משום המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה במוצרים פיננסיים.
אין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ אישי, המותאם לצרכי הלקוח.

אתר 'פרדס ייעוץ פיננסי ומשכנתאות' עושה שימוש בעוגיות (Cookies) על מנת לשפר את חווית הגלישה שלך.
הגלישה שלך באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות.

אין לראות באמור באתר משום המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה במוצרים פיננסיים מכל מין וסוג שהם.
אין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ אישי, המותאם לצרכי הלקוח.

דילוג לתוכן