מהי בניה קלה וכיצד זה יכול להעלות את ערך הדירה?

התקדמות הטכנולוגיה בעשורים האחרונים משפיעה על תחומי חיים רביים, כמו גם על ענפים שונים ותעשיות נרחבות. אחד התחומים שיותר הושפעו מהתפתחות טכנולוגית הוא ענף הבנייה, כאשר לצד שיטת הבנייה המסורתית המקובלת, קיימת שיטה נוספת לבניית מבנים והיא שיטת הבניה הקלה.

מהי בניה קלה?

בניה קלה מוכרת גם כבנייה מתקדמת והסיבה לכך היא שבמהלכה נעשה שימוש בשלד בניין מפלדה או אלומיניום שעליו מורכבים אלמנטים שהוכנו מראש במפעל. אלמנטים אלו קלי משקל יחסית לבלוקים של בטון, הם מיוצרים בהזמנה, לרוב מקורות בטון שמורכבות על מסגרת מפלדה או מעץ כאשר בתוכם יש חומרי בידוד. שיטה זו של בניה קיימת במדינות רבות ברחבי העולם כבר המון שניים, אך ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הובילה לקפיצת מדרגה באיכותה ולכן היא הפכה לפופולרית ומבוקשת יותר במגזר הפרטי, העסקי והציבורי כאחד.

מה היתרונות של בניה קלה?

בבניה קלה או בבנייה מתקדמת, אפשר להנות מהמון יתרונות, כמו למשל חיסכון בעלויות לעומת שיטות בניה אחרות, איכות ורמות דיוק גבוהות מאוד, חישובים מדויקים יותר מבחינת חוזקי החומרים. עמידות גבוהה גם מפני רעידות אדמה, ידידותיות לסביבה, או פחות פסולת בניה. יתרון נוסף הוא שניתן להתאים את שיטת הבניה הזו לצרכים באופן אישי, המבנים יותר מודולריים ואפשר להשתמש בה גם ליצירת תוספות בניה ולהעלאת ערך הנכס שלכם.

העלאת ערך הדירה או הנכס באמצעות בניה קלה

בניה קלה יכולה לשמש אתכם בדרכים שונות ומגוונות, על חלקן אולי אפילו לא חשבתם. אפשר לבנות באמצעותה מחסן לנכס, יחידת דיור נוסף, צימר לאירוח, חדרים נוספים למבנה קיים או אפילו מרפסת. אם אתם מעוניינים לשדרג את הבית אך לא להשקיע הרבה כסף לשם כך, בניה קלה היא פתרון מעולה ואיכותי. הבניה עצמה מתבצעת במפעל כך שלא תמיד צריך אפילו לפנות את הבית, אפשר להמשיך ולגור בו כרגיל ופשוט לחבר את היחידה הנוספת בימי עבודה בודדים או רק "להניח" אותה בשטח. והכל תוך חיסכון משמעותי בעלויות הבניה.

מענה מותאם לכל צורך

כיום הבניה הקלה נחשבת לשיטה מתקדמת, ולו רק בגלל השימוש במכשור ומיכון ממוחשבים. בדרך זו עבודת התכנון והייצור נעשית בצורה מאוד מדויקת ותוך התייחסות לבטיחות, עמידות ועמידה בכל התקנים הנדרשים. מבנים בבניה קלה עמידים בפני איתני הטבע, ברוב המקרים הם יהיו עמידים יותר בפני רעידות אדמה לעומת המבנים המסורתיים. כמו כן מבנים אלו זמינים עבור מגוון גדול של שימושים ויישומים אפשריים. המבנים עצמם יכולים להיות נייחים או יבילים, כך שניתן לשנע אותם, מה גם שתהליך הבניה קצר יותר משמעותית. המשמעות היא שתוך זמן קצר תוכלו לשדרג את הנכס ולשפר את איכות חייכם.

כמובן שכדי לזכות לפתרונות מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר, יש לפנות לחברה מקצועית שיכולה ללוות אתכם לאורך תהליך קבלת ההיתרים והאישורים הנדרשים, השגת המימון ומתן הפתרון הטוב והמקצועי שיש.