איזה יתרונות יש בלקיחת משכנתא לדירה שנייה?

אפיק ההשקעה בנדל"ן מהווה את האופציה המשתלמת ביותר לטווח הזמן הארוך. זוהי הסיבה שנרשמת כל העת עלייה מתמדת במספר האנשים אשר מעוניינים לרכוש דירה שנייה לשם השכרתה ומכירתה לאחר מספר שנים ברווח גדול. אם גם אתם מעוניינים לרכוש דירה שנייה אך יש לכם משכנתא על הדירה הראשונה, דעו לכם כי תוכלו לקחת משכנתא גם עבור הדירה השנייה ובכל זאת לבצע את הרכישה. להלן יתרונות העניין.

אין ממה לחשוש

רבים חוששים מלקיחת משכנתא לדירה שנייה מתוך מחשבה כי לא יוכלו לעמוד בריביות הגבוהות, שיצטרפו לאלו של המשכנתא הראשונה שלקחו. אך לא כך הדבר, משכנתא לדירה שניה טומנת בחובה אפשרויות למשכנתא אטרקטיבית ברכישת הדירה:

ניתן לקבל משכנתא עד 50% משווי הנכס הקיים בניכוי המשכנתא הקיימת – מינוף במינימום הון עצמי. במקרים מסוימים אפשר לקבל מימון של 100% מהעסקה, כאשר תנאי המימון אטרקטיביים גם ברכישת משכנתא לדירה להשקעה.

במקרה של משכנתא שנייה – יש לכם עוגן להישען עליו

אין לכם מספיק כספים נזילים על מנת לבצע את העסקה? אל דאגה! משכנתא לדירה שנייה טומנת בחובה עוד יתרון גדול מאוד והוא העובדה שלא תמיד חייבים להיפרד מסכום מזומן גדול על מנת שהבנק יאשר הלוואה ארוכת טווח של עד ל- 50% מערך הדירה. כיצד הדבר מתאפשר? ובכן, אם יש ברשותכם נכס שכבר סיימתם לשלב עליו את המשכנתא, תוכלו למשכן הן את הדירה החדשה והן את הדירה הקיימת ולהשתמש בכספים הללו למימון ההלוואה. אם יש לכם נכס עם משכנתא שעדיין משולמת, תוכלו למשכן אותו עד ל- 50% בניכוי המשכנתא הקיימת.

נשמח לעזור לכם

עוד יתרון חשוב בלקיחת משכנתא לדירה שנייה הוא שירותי הייעוץ המקצועיים שלנו. אנחנו חברת ייעוץ פרטית המסוגלת לבנות עבורכם את מסלול המשכנתא שהכי כדאי לכם לקחת. אנו מסוגלים למפות עבורכם את מקורות המימון האופציונאליים, לחשב עבורכם את ההחזר החודשי בכל אחת מהאפשרויות ולהשוות זאת אל מול ההכנסות שיהיו לכם מהשכרת הדירה ו/או מסך ההכנסות הפנויות שיש לכם כרגע. יועצנו החברה גם יתחשבו במיסוי שעליכם יהיה לשלם על הדירה השנייה ויחליטו יחד איתכם האם מדובר בהשקעה כדאית או שיש "להוריד במחיר" עוד יותר את המוכר (או להשקיע בדירה זולה יותר). בנוסף, נוכל לעזור לכם במשא ומתן אל מול הבנקים ותשחרר אתכם מהצורך להבין בכל מושגי המשכנתאות והפיננסים.