איך נשיג לכם את המשכנתא במחיר הכי משתלם לכם?

משכנתא היא מוצר צריכה פיננסי אשר עלותו אינה מבוטלת כלל ועיקר. הצורך ברכישת דירת מגורים מביא רבים אל פתחי הבנקים, בבקשת אישור להלוואה מורכבת וארוכת טווח, כאשר בעיקרם הם מצפים לאישור ההלוואה ואינם בעלי הידע והיכולת לבחון את תנאיה.

הוואקום המקצועי שיצר אלפי הלוואות בתנאים מעולים לבנקים, והרבה פחות מזה ללקוחות הלווים, יצרו את הביקוש והצורך בשירות ייעוץ משכנתאות פרטי. המונח ייעוץ משכנתאות היה מוכר קודם לכן כשירות אשר מספקים הבנקים ללווים, כאשר הבנקים למעשה לא סיפקו כל ייעוץ או מידע אובייקטיבי, אלא העמידו אל מול הלקוחות אנשי מכירות לכל דבר ועניין.

ההסתייעות בשירות ייעוץ משכנתא פרטי לא רק שסייע ללקוחות רבים בהתאמת מבנה המשכנתא והמיקוח על תנאיה, אלא גם הביא להגברת התחרותיות בשוק ולמאמץ יתר של הבנקים לספק ללקוחות תכניות משכנתא הוגנות ומשתלמות, במטרה לצלוח בשוק תחרותי.

חברת פרדס פיננסיים מובילה את ענף המשכנתאות בישראל, כאשר היא מעמידה לרשות לקוחותיה צוות מקצועי ומיומן, ומציגה הצלחות מוכחות בחיסכון מהותי בעלויות המשכנתא עבור לקוחותיה הרבים.

כיצד מתבצע בפועל תהליך הייעוץ, הליווי והחיסכון בפועל

היכרות ובחינת הנתונים- שיחת היכרות והערכה ראשונית בה מתוודע היועץ לצרכים ולרצונות של הלקוח, לצד בחינה אובייקטיבית של הנתונים: הכנסות קבועות, הוצאות, הלוואות והתחייבויות, נכסים קיימים, תכניות חיסכון, קופות גמל, קרנות השתלמות, הערכת הון עצמי, שווי הנכס המבוקש, החזר חודשי רצוי, פריסת שנים רצויה.

משכנתא איה מוצר מדף ועל מנת לבנות תכנית משכנתא מתאימה ואופטימלית עבור כל לווה קיימת חשיבות מכרעת לתשאול, היכרות, הקשבה וניתוח של המידע והצרכים הללו.

בניית תמהיל משכנתא רצוי- התמהיל הוא מבנה המשכנתא, תוך חלוקה של סכום ההלוואה הכולל למספר מסלולים, המהווים את רמת הסיכון והעלות של ההלוואה. תמהיל נכון יספק יציבות מחד גיסא וניצול של תנודת הריביות השונות במשק מאידך גיסא. תמהיל משכנתא אופטימלי גם יביא בחשבון שינויים עתידיים ביכולת ההשתכרות וההחזר, סילוק מוקדם של חלק מן ההלוואה לאורך השנים, ואף אפשרות למחזור עתידי בהתאם לתנאי השוק.

קבלת אישור עקרוני- בשלב הבא יפנה היועץ אל מספר בנקים למשכנתאות, להצגת התמהיל ולקבלת אישור עקרוני להלוואה. האישור העקרוני שיתקבל על ידי כל בנק יכלול את התנאים והריביות המוצעים.

מיקוח- עם קבלת האישורים העקרוניים יוכל היועץ לבצע השוואה מקיפה בין ההצעות, לרבות תנאי הריבית, להתמקח ולקבל החלטה לגבי ההצעה הטובה ביותר.

בירוקרטיה וחתימות- משלב האישור וההחלטה יסייע היועץ בניהול הבירוקרטיה, בהעברת המסמכים הנדרשים על ידי הבנק ובליווי הלקוחות למעמד החתימה הסופית בבנק.

בזכות מערכת קשרים ענפים במערכת הבנקאית, מגוון התמחויות בכל סוגי המשכנתאות וניסיון רב שנים, פרדס פיננסיים מציגים יכולת מוכחת ומאות לקוחות שזכו לליווי מקצועי ומשכנתא משתלמת ונוחה.