מהו יועץ משכנתאות ולמה חשוב לבחור דווקא בנו

אם אתם עומדים לבנות בית או לקנות בית, או שיש לכם כבר בית אחד בבעלותכם ואתם רוצים לרכוש עוד אחד, תצטרכו לגייס לא מעט כסף אבל מעבר לו, סביר להניח שתצטרכו הלוואה גדולה ליתרת הסכום, הלוואה שמוכרת לכולם בשמה – משכנתא.

את ההלוואה הזו תוכלו לקחת לבד, תצטרכו לשוטט בין הבנקים השונים, לקבל הצעות כאלו ואחרות, לשמוע מונחים שונים שלא בטוח שאתם מכירים ובסופו של דבר לקבל הכרעה על תמהיל המשכנתא, הכרעה שתשפיע עליכם שנים רבות.

אבל הדבר הנכון ביותר בשבילכם יהיה לא לעשות את זה לבד, להיעזר ביועץ משכנתאות מומחה בשביל לקבל את התנאים הטובים ביותר. לא משנה אם זו משכנתא על דירה ראשונה או משכנתא על דירה שנייה, אל תוותרו על האפשרות הזו שגם תחסוך לכם המון כסף

חלק מפעולותיו של יועץ משכנתאות

יועץ משכנתאות הוא מי שמייעץ בבניית תיק המשכנתא, בהתאם לפרמטרים שונים ספציפיים לכל לקוח ולקוח. כל לקוח מגיע עם סכום כסף שונה, יש לו יכולות כלכליות שונות, הוא מרוויח את המשכורת ממנה הוא יצטרך לשלם בכל חודש ויש לו תכנונים עתידיים שרלוונטיים רק למשפחתו. תפקידו של יועץ המשכנתאות לקחת את כל הנתונים הללו, להוסיף להם את הידע והניסיון שלו, לקבל הצעות לתמהילים מהבנקים השונים ובסופו של דבר להתאים את המשכנתא ללקוח באופן המושלם ביותר כדי שהוא ישלם כמה שפחות ריבית ויחזיר כמה שפחות בכל חודש (אם זו אחת המטרות) בין השאר יועץ המשכנתאות מבצע את הפעולות הבאות:

  • בנייה של תיק הלווה על מנת להגיע לבנקים עם הכול מסודר כדי שהבנק יוכל לעשות הערכה מלאה על היסטוריית האשראי של הלווה ולתת הצעה.
  • בניית תמהיל משכנתא כזה שיתאים ללווה ויאפשר לו להחזיר בבטחה את הסכום בכל חודש מעתה והלאה.
  • להתמקח עם הבנקים – יועץ משכנתאות מכיר את הבנקים ויודע איך ואיפה ללחוץ על מנת לקבל תנאים טובים עוד יותר.
  • איסוף כל המסמכים הדרושים בשביל הביטחונות לבנק.

אלו כמובן רק חלק מפעולותיו של יועץ המשכנתאות, בין אם הלווה רוצה לקחת משכנתא על דירה שניה או ראשונה. אם אתם צריכים יועץ משכנתאות, אנחנו ב-"אבירם פרדס פיננסים" נשמח לסייע לכם.

למה לבחור דווקא בנו?

אנו בחברת "אבירם פרדס פיננסים" מומחים למשכנתאות ומי שמנהל את החברה היה בעברו יועץ משכנתאות בבנק מזרחי טפחות כך שאנו מכירים את כל סוגי העסקאות.

אנו מביאים עמנו ניסיון עשיר ואין ספור לקוחות מרוצים, מביאים עמנו המון רצון לסייע, יידע ייחודי ושרות לקוחות לא פחות ממצוין. אנו עושים הכל על מנת לשפר את תנאי המשכנתא של הלקוחות שלנו ומכתבי התודה הרבים שקיבלנו עד היום, מעידים על עבודה מקצועית ואיכותית.

רוצים לדעת יותר? צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!

מוזמנים לקרוא כתבה על אבירם בכלכליסט>>