פרדס פיננסיים- מה מיוחד בשירות שלנו

ענף המשכנתאות הוא ענף דינמי, אשר מושפע ממשתנים רבים בניהם: מצב המשק והכלכלה, השפעות על ענף הבנייה, ביקוש והיצע, שינויים רגולטוריים ומשתנים נוספים.

משכנתא היא הלוואה ארוכת טווח אשר נקבעת על פי תנאים ומשתנים מסוימים (מצב השוק הנתון, המצב האישי של הלווים), ובמידה ואינה זוכה להתאמה לאורך השנים בעקבות השינויים הרבים, עשויה להפוך להלוואה מכבידה ואינה משתלמת בעליל.

ניתן לראות כיום בשוק פרסומים רבים של יועצי משכנתאות עצמאיים, אשר מבטיחים מחזור משכנתא משתלם שיחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים ללווים במסגרת המחזור, או ליווי אישי בנטילת משכנתא חדשה. ליווי מקצועי הוא כלי חשוב בניהול המשכנתא, חדשה או קיימת, וחשוב במיוחד לבחור באנשי מקצוע מובילים בתחום, בעלי ידע, ניסיון ויכולת מוכחת לתוצאות.

פרדס פיננסיים- שירותי בוטיק בתחום המשכנתאות והפיננסיים

חברת פרדס פיננסיים מובילה בשוק ומציגה ניסיון רב שנים, צוות יועצים מקצועי ושירות אישי, בעבור לקוחות החברה, בפריסה ארצית ובסטנדרט שירות שאין שני לו.

החברה בולטת ומובילה בזכות מספר יתרונות:

היכרות עם המערכת הבנקאית- המשכנתא היא מוצר צריכה לכל דבר ועניין, אשר שגרה בצדה. הבנקים אשר מעניקים את המשכנתאות, מרוויחים מעלויות הריבית ועלויות נוספות, ועל כן תמיד יכוונו את הלווים לתכניות אשר משתלמות לבנק ואינן מביאות בחשבון את צרכי וטובת הלקוחות.

צוות המומחים של פרדס פיננסיים מורכב מיוצאי המערכת הבנקאית, אשר מכירים אותה לעומק, מודעים לאפשרויות הרבות, לגמישות ולתחרותיות בענף, ובזכות הידע הזה מנהלים משא ומתן יעיל ומשיגים תוצאות מעולות עבור לקוחות החברה.

מגוון תחומי מומחיות- משכנתא אינה מוצר מדף, ונדרשת להתאמה אישית בהתאם לצרכי הלווים ולאופי המשכנתא המבוקש. על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר נדרשת הבנה מעמיקה בתחומי התמחות רבים. בפרדס פיננסיים תזכו לא ליועץ משכנתאות אחד- כי אם לצוות רחב, כאשר כל יועץ מביא תחום התמחות ייעודי בניהם: משכנתא הפוכה, מחזור משכנתא, משכנתא לקניית שטח ובניה עצמית, משכנתא שניה, משכנתא להשקעה, משכנתא לשיפוץ, משכנתא לכל מטרה והלוואות רבות נוספות.

ליווי אישי- נטילת משכנתא עשויה להיות מלחיצה, כאשר היא מעמידה בפני הלווה מידע רב אשר מי שאינו מן המערכת הפיננסית יתקשה להבין, התחייבות ארוכת טווח ועיסוק רב בבירוקרטיה. בפרדס פיננסיים מביאים היועצים לא רק ידע ומומחיות מקצועית, אלא גם סבלנות אין קץ, זמינות גבוהה, ליווי אישי של הלקוח תוך מתן הסברים ושיתוף בכל שלבי התהליך.

ניהול בירוקרטי- נטילת משכנתא מצריכה התנהלות בירוקרטית לא מועטה, בין אם מדובר במשכנתא ראשונה, משכנתא נוספת או מחזור משכנתא. אנו בפרדס פיננסיים מכירים היטב את כלל המערכות והמוסדות ומסייעים ללקוחותינו בהתנהלות הבירוקרטית, בגיוס ובארגון הטפסים הרבים והאישורים הנדרשים, במטרה לייעל את התהליך ולהבטיח נטילת משכנתא משתלמת, בזמן קצר.