איך לוקחים משכנתא בקלות

מרבית רוכשי הדירות בישראל נעזרים עבור רכישת הדירה בהלוואת משכנתא. מחירי הדירות בישראל ידועים כגבוהים מאוד ובודדים האנשים שיכולים לרכוש דירה מבלי שיעזרו בהלוואה זאת. אם אתם בשלב של בקשת משכנתא מהבנק שלכם או מבנק אחר, חשוב מאוד שתדעו שמדובר על החלטה כלכלית חשובה מאוד שעתידה להשפיע עליכם מבחינה כלכלית לפחות ב20 השנים הקרובות, אלא אם בחרתם לפרוש את המשכנתא לפרק זמן קצר או ארוך יותר. כך או כך, חשוב לקבל את ההחלטה בצורה הנכונה והטובה ביותר, להשוות בין המשכנתאות השונות המוצעות לכם ולבחור את האחת המתאימה לצרכים הספציפיים שלכם מכל הבחינות. אז איך לוקחים משכנתא בקלות? בוחרים ייעוץ משכנתאות מקצועי.

יעוץ משכנתאות- במי מדובר?

בשנים האחרונות יועץ משכנתאות מהווה איש מקצוע נפוץ מאוד בחברה הישראלית. לא מעט ישראלים מבינים כי בכדי לקבל את המשכנתא הטובה ביותר עבורם, עליהם לעבור אצל יועץ משכנתאות מקצועי ומומחה בתחומו. על אף שלא מעט בנקים מציעים יועצי משכנתאות משלהם, חשוב לזכור כי יועץ משכנתא שכפוף לבנק כזה או אחר, הוא בעל אינטרס מובהק לגרום לכם לבחור במשכנתא אותה הבנק שלו הוא כפוף מציע ועל כן, לא מדובר באמת בייעוץ אובייקטיבי. יועץ משכנתא פרטי לעומת זאת הוא איש מקצוע נטול אינטרס שמטרתו היא לסייע לכם למצוא את המשכנתא המתאימה והמשתלמת לכם ביותר. מכיוון שכיום קיימים לא מעט יועצי משכנתאות פרטיים, אין ספק שחשוב לבחור את הטוב והמקצועי ביותר ביניהם. יועץ משכנתאות יבחן את ההצעות שאתם מקבלים מהבנקים השונים, יתמקח מול הבנקים עבורכם, יבחן את תנאי ההחזר, אופן ההחזר והריבית ובסופו של דבר ישיג לכם את המשכנתא הטוב ביותר עבורכם. 

למי כדאי לבחור ביועץ משכנתאות?

אם כאמור אתם מתחילים בחיפוש אחר משכנתא שתתאים לצרכים שלכם, אך אינכם מומחים בתחופ הפיננסיים ואינכם מבינים יותר מדי כיצד להתמקח על עמלות או ריביות או שאם אין לכם את הזמן לברר מול הבנקים השונים מה הם מציעים לכם, אין ספק שיועץ משכנתא הוא איש המקצוע שיסייע לכם לקבל את המשכנתא המתאימה לכם בצורה הקלה והמהירה ביותר. הבחירה ביועץ תפטור אתכם לחלוטין מלעסוק בכל המושגים הפיננסיים הנפוצים בתהליך בקשת משכנתא או בבדיקה מול הבנקים השונים מה הם מציעים לכם או התמקחות מול הבנקים. כל זה עושה היועץ עבורכם.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים יועץ משכנתא?

אם החלטתם ללכת על יועץ משכנתא, חשוב שתבחרו אותו בצורה הטובה ביותר על מנת שההשקעה הכלכלית שאתם משקיעים בו תשתלם לכם. על כן, חשוב לוודא כי יועץ המשכנתאות שתבחרו הוא מקצועי בתחום, שיש לו ניסיון וותק, שהוא מכיר היטב את התחום ואת ההתנהלות בבקשת משכנתא, את המסלולים השונים, את הריביות ועוד. חשוב לבחור ביועץ משכנתאות שידוע כי יש לו המלצות מלקוחות ומוניטין בתחום זה.