שלוש השלכות שצריך לחשוב עליהן מראש בעת לקיחת משכנתא

לקיחת משכנתא מהווה צעד גדול בחיים ולמעשה מהווה, במרבית המקרים, את העסקה החשובה ביותר שאדם יבצע במהלך חייו. מסיבה זו חשוב לבצע את המהלך בצורה מושכלת ולהיות מודעים לכל ההשלכות שעסקה זו טומנת בחובה. עומדים בפני לקיחת משכנתא? בשורות הקרובות נסקור בפניכם שלוש השלכות שחשוב שתהיו מודעים אליהן ואף נגרום לכם להבין מדוע ההתקשרות עם יועץ משכנתא מטעם יעוץ פיננסי ומשכנתאות, היא דבר שפשוט אסור לוותר עליו.

 

צמצום ההכנסה הפנויה לנפש במשפחה

ההשלכה הראשונה של לקיחת משכנתא היא צמצום בהכנסה הפנויה לנפש במשפחה. על מנת שהדבר יפגע כמה שפחות באיכות חייכם, עליכם לבחור את מסלול המשכנתא באופן מושכל בהתאם ליכולות הכספיות שלכם. יש להיות מודעים לכך שישנם מסלולים רבים לחישוב ההחזר החודשי והצמדת ההלוואה למדדים השונים, כך שכל הצעה שונה מבחינת הסכומים וטווחי ההחזר שלה. בנוסף, יש לקחת בחשבון שלא משנה באיזה מסלול משכנתא בוחרים, בסופו של דבר תמיד יהיה צורך להתמודד עם עלייה בהחזרים החודשיים אחת למספר חודשים, כאשר מתעדכנת הריבית, המדדים, שער הדולר וכו'. בחירה נבונה של מסלול המשכנתא, תוך הכרה של כל המסלולים והתחשבות בשינויים הצפויים, תמנע הפתעות לא נעימות והסתבכות כלכלית שלא לצורך.

 

פגיעה בסיכויים לקבל משכנתא לדירה שנייה

כשלוקחים משכנתא לדירה ראשונה, חשוב לחשוב גם על העתיד מבחינת הסיכויים לקבל גם משכנתא לדירה שנייה במקרה הצורך. במידה ותצוץ הזדמנות פז לרכישה של דירה נוספת להשקעה, בוודאי שלא תרצו כי המשכנתא הראשונה תפגע בסיכויי העסקה ובאפשרות לקבל משכנתא נוספת לשם מימושה. אולי עכשיו נדמה לכם שרכישת דירה נוספת הינה בגדר חלום בלבד, אך חשוב לנסות ולשמור קצת כסף בצד בכל זאת. רק בחירה מושכלת של המשכנתא הראשונה מבחינת החזרים, אכן תאפשר לכם לחסוך כמו שצריך.

 

פרדס פיננסים – לא חותמים על משכנתא בלעדיהם

אינספור לוקחי משכנתאות בישראל כבר יודעים – כאשר רוצים לקבל החלטה מושכלת לפני החתימה מול הבנק, יש לפנות אל פרדס פיננסיים – חברת ייעוץ משכנתאות שיודעת להשיג את הטוב ביותר לטובת לקוחותיה. כאשר אתם מתקשרים עם אחד מיועצי החברה, אתם יכולים להיות בטוחים שיבנה עבורכם מסלול משכנתא נוח שמתאים באופן מושלם ליכולותיכם הכספיות, מה שימנע מכם הפתעות לא נעימות בהמשך. כל יועצי החברה מחזיקים בניסיון, ידע וקשרים מקצועיים, מה שמאפשר להם להתמקח עבורכם מול הבנקים ולהשיג לכם את המשכנתא הטובה ביותר. צרו עימנו קשר לקבלת פרטים נוספים.